10 Ağu 2009

Hoşgeldin Begüm iyiki doğdun, iyiki varsın






















2 yorum:

  1. Gülay Ablacım...
    İlk Kez bu akşam bakabildim siteye...Ve bir kez daha sizlerden uzakta olmakla neler kaçırdığım gerçei çarptı yüzüme...
    1 senenin sonunda tam sizleri görmenin heyecanını nasıl taşırım die düşünürken bir de dünyalar güzeli beren prensesle karşılaştım ilk kez...
    Okadar minik o kodar güzel ki ipek gibi birşey.. Dokunmaya bile korkuyorum biliyorsun...
    Ne diyeceğimi inan bilemiyorum ablacım. Şansıda önündeki up uzun hayatıda onun kadar güzel olsun inşallah...
    Çok güzel bir ailemiz vardı sen onu daha da güzelleştirdin ablacım...
    sizi çok ama çokkkkkkkkkkkkkk seviyorummm

    YanıtlaSil
  2. canım benim güzel dileklerin için çok saol. bizde seni çokkkk ama çokkkk seviyoruz muck bizden sana

    YanıtlaSil