29 Haz 2009

BEN 31 YAŞ , KIZIM 2 GÜN :))

En güzel fenerbahçeliannesinin kucağında.

4 yorum:

  1. sevgili gulay ikinizede masallah
    en guzel fenerli seninde dedigin gibi berennaz cok guzel kokuyordur annesi mis gibi bebek kokusu ozledik galiba bebekleri .Cabuk buyuyor cocuklar gulay bir bakicaksin ki koca kiz olmus bu kucuk bebeklik gunlerinin tadini cikarin bol bol keyfini surun sevgiler

    sermin

    sermin

    YanıtlaSil
  2. Gülay'cım ay ben yerim ama o güzelliği, daha doğrusu yenmez ki o daha küçücük!:)) Koklamak lazım en iyisi.. Daha beterleri var ben 41, kızım 2.5 yaş!
    Sağlıklı olsunlarda biz de yaşlanalım varsın..
    Hepinize öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Serminciğim bir an önce büyüsün istiyorum o kadar küçük ki insan korkuyor bazen dokunmaya. Kocaman öpücükler bizden sana.

    YanıtlaSil
  4. Mis gibi bebek kokuyo, önceleri bilmezdim bu kokuyu irem'le tattım beren naz ile iyice pekişti. Bizde öpüyoruz sizi. muck muck.

    YanıtlaSil